SZÉP Refund

Automatizált visszatérítés SZÉP-kártya tranzakcióhoz

Mi a SZÉP Refund?

A SZÉP Refund szolgáltatás segítségével a piacon egyedülálló módon API kérés útján automatizáltan vagy a PayAdmin felületről manuálisan kezdeményezhető a sikeres SZÉP-kártyás tranzakció összegének teljes vagy részbeni visszatérítése.

Miért hasznos a SZÉP Refund?

A legtöbb SZÉP-kártya elfogadást biztosító bank nem teszi lehetővé a kereskedők számára, hogy a sikeres tranzakció összegét teljesen vagy részben API-n keresztül, automatizáltan visszatéríthesse a fizető fél számára, így a visszatérítési igényeket a kereskedőnek minden esetben a SZÉP-kártya elfogadást biztosító bankok ügyfélszolgálatán (telefonon vagy e-mailben), illetve a SZÉP-kártya portálokon keresztül szükséges kérelmeznie.

A legfontosabb előnyök tehát:

1

Visszatérítés folyamatok automatizálhatóvá vállnak

2

Visszatérítés közvetlenül kezdeményezhető rendszerünkből API kérés útján vagy a PayAdmin felületről

3

Biztosított a tranzakció összegének teljes, illetve részbeni visszatérítése

4

A jelenleg megszokott folyamatokhoz képest gyorsabb visszatérítés

5

Visszatérítési igények bármikor nyomonkövetők a PayAdmin felületen, valamint az általunk kiállított visszatérítési report segítségével

Hogyam működik a SZÉP Refund?

A SZÉP Refund kiegészítő szolgáltatás megrendelése esetén a SZÉP-kártyás tranzakciók esetében a teljes vagy részleges visszatérítési igények API kapcsolaton vagy a PayAdmin felületén keresztül kezdeményezhetők a BIG FISH Payment Gateway rendszere felé.

A visszatérítési kéréseket rendszerünk naptári naponként aggregálja és az adott SZÉP szolgáltató által elvárt formátumban, valamint kommunikációs módszerrel juttatja el az adott SZÉP szolgáltatóhoz feldolgozásra.

Lehetőséget biztosítunk arra is, hogy a visszatérítési igényeket tartalmazó állományokat, amelyeket az adott SZÉP szolgáltatóhoz feldolgozásra továbbítunk, a kereskedő által a felénk bejelentett e-mail címre továbbítsa, kereskedői ellenőrzés céljából.

A BIG FISH Payment Gateway a visszatérítési kérések sikeres befogadásáról visszajelzést küld, a használt kommunikációs csatorna (API kapcsolat, PayAdmin felület) használatától függően.

A visszatérítési megbízások teljesülési határideje teljes egészében az adott SZÉP-kártyás fizetési szolgáltatón múlik, erre nekünk nincsen ráhatásunk. Jellemzően gyorsabban (bizonyos szolgáltatóknál akár azonnal) teljesülnek a „Refund” kérések, ha a beküldés és a tranzakció napja azonos, illetve, ha a tranzakció teljes összege kerül visszatérítésre. A rész-visszatérítések, illetve régebbi tranzakciók visszatérítéseinek feldolgozása jellemzően hosszabb időt vesznek igénybe a Fizetési Szolgáltatói oldalon.

Hogyan vehetem igénybe a SZÉP Refund-ot?

Válasszon díjcsomagot, kösse meg online BIG FISH Payment Gateway szerződését, majd rendelje meg a SZÉP Refund szolgáltatást!

Válasszon fizetési szolgáltatót!

Amennyiben még nincs konkrét elképzelése, a fizetési szolgáltatói portfóliónkból - üzleti igényei ismeretében - szívesen javaslunk megfelelő partnert, kiemelt kapcsolattartói adatokkal együtt. Ehhez kérjük, hogy az alábbi igényfelmérőt legyen szíves kitölteni!

Kezdje meg a kapcsolódást hozzánk!

A támogatott webáruházi renszerekhez való kapcsolódáshoz szükséges információk a Fejlesztők menüpontban találhatók.

Kezdje meg a kapcsolódást a SZÉP Refund szolgáltatáshoz!

Hol található meg a SZÉP Refund fejlesztési útmutató?

A SZÉP Refund fejlesztési útmutató az alábbi linken érhető el