Szolgáltatások

Egységes rendszerben biztosítjuk a fizetési megoldások és a hozzájuk kapcsolt hasznos kiegészítő szolgáltatások széles választékát.

Alapszolgáltatások

Több, mint 20 elektronikus fizetési megoldás között megtalálhatók a globális bankkártya elfogadó és elektronikus tárca megoldások éppúgy, mint a lokális, ország specifikus fizetési megoldások, különös tekintettel a hazai tárca, SZÉP- és cafeteria-kártya valamint áruhitel rendszerekre.

Bankkártyás fizetés

A bankkártyás fizetés a legnépszerűbb online fizetési mód. Szolgáltató partnereink közreműködésével ügyfelei az összes népszerű kártyatípussal fizethetnek, legyen szó akár MasterCard, Visa, Maestro, American Express, JCB, DinersClub, Discover vagy Union Pay kártyáról. Tekintse meg partnereinket az alábbi listában!

SZÉP-és EP-kártyás fizetés

Számos munkáltató biztosít alkalmazottai számára olyan béren kívüli juttatásokat, amelyek online környezetben is felhasználhatók. Ügyfeleink számára biztosítjuk a Magyarországon legkedveltebb cafeteria termékek, a SZÉP kártya, az EP-kártya valamint az egyéb cafeteria kártyák elektronikus elfogadásának lehetőségét.

Mobiltárca alapú fizetés

A bankkártyákhoz kapcsolt, vagy éppen azok nélkül működő virtuális tárcák biztonságát és kényelmét a vásárlók előszeretettel veszik igénybe az online fizetések során.

Áruhitel alapú fizetés

A vásárlók sokszor igénylik, hogy egy nagy értékű kosarat részletekben fizethessenek ki. Kereskedőink számára elérhetővé tesszük az áruhitel megoldások új, teljesen digitális generációját, melyeket ügyfeleik teljesen papírmentesen, az ismert és jól megszokott bankkártyás fizetési folyamathoz hasonlóan vehetnek igénybe.

Átutalás alapú fizetés

Banki átutalás egyszerűen: próbálja ki fizetési szolgáltató partnereink kifejezetten internetes kereskedők számára fejlesztett megoldásait, és élvezze az azonnali átutalás kényelmét! Gyorsabb és egyszerűbb, mint a hagyományos, lakossági utalás.

Kiegészítő szolgáltatások

Az elektronikus fizetési tranzakciók támogatásához számos kiegészítő, értéknövelt szolgáltatást fejlesztettünk, melyek segítségével lehetővé tesszük a tranzakciók menedzsmentjét, a kapcsolódó számlázási és könyvelési folyamatok egyszerűsítését, az üzletmenet-folytonosság és a felhasználói élmény javítását, vagy akár a webáruház nélküli online elfogadást.

PayAdmin

Ügyfeleink számára olyan központi adminisztrációs rendszert biztosítunk, ahol egyetlen, összesített felületen kezelhetik tranzakcióikat, minden, nálunk igénybe vett fizetési szolgáltató, illetve kiegészítő szolgáltatás esetében.

PayLink

A szolgáltató független linkfizetési szolgáltatásunk használatával Ön a lehető legegyszerübb módon biztosíthat online fizetést ügyfelei számára, akár informatikai fejlesztés nélkül.

A PayLink segítségével kiegészítő költségektől mentesen, a rendszerünkben elérhető 30+ fizetési szolgáltatón keresztül akár azonnal megkezdhető az online kártyaelfogadás (a kártyaelfogadói szerződés megkötését követően).

PayBill

Szolgáltatásunkat összekapcsoltuk a Számlázz.hu felhő alapú számlázó rendszerével. Így egyszerűen és hatékonyan tud papír alapú vagy e-számlát kiállítani az online tranzakcióiról, sőt akár a tranzakció megtörténte után automatikusan eljuttatni e-mailben a vásárlóknak anélkül, hogy a Számlázz.hu “SzámlaAgent” rendszerét külön integrálnia kellene rendszerébe.

PayBook

A PayBook szolgáltatásunk használatával egyszerűsítheti és felgyorsíthatja az elektronikus fizetési tranzakciók könyvelési, pénzügyi rendszerekben történő feldolgozását, így jelentős időt és erőforrást takaríthat meg.

PayAlert

A PayAlert szolgáltatást azért fejlesztettük ki ügyfeleink számára, hogy a legkönnyebb, leggyorsabb és legmegfelelőbb módon tudják az online fizetési folyamatok során észlelt, kártyaelfogadói rendszereket érintő technikai incidenseket, szolgáltatás kimaradásokat kezelni, ezzel biztosítva üzleti veszteségeik minimalizálását.