Alapszolgáltatás visszaállítása
Az eredetileg bejelentett időpontnál korábban is kérheti a szolgáltatás visszaállítását. Fontos, hogy a szolgáltatás visszaállításának igényét legalább 30 naptári nappal a fordulónap lejárta előtt, írásban jelezze számunkra.
A visszaállításhoz kérjük töltse ki az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) 6-os számú mellékletét, melyek a következő oldalról is letölthet: ❗️nincs benne már ászf, itt is elég az email válasz?❗️
Szolgáltatás visszaállítás igénybejelentő lap ❗️elég az email?❗️
A kitöltött mellékletet a következő e-mail címre várjuk: paymentgateway@bigfish.hu
A szolgáltatás visszaállításáról az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF), 4.5 A szolgáltatás szüneteltetése illetve az ÁSZF, 6. Díjak és számlázás pontjában olvashat további részleteket.
Visszaállítani csak szüneteltetett szolgáltatást lehet. Abban az esetben, ha a szolgáltatás felmondásra került, a szolgáltatás igénybevételéhez új szerződést kell kötni.
Amennyiben az igénylőlap a fordulónap lejárta előtt kevesebb, mint 30 nappal érkezik meg, akkor a díjcsomagváltásra már csak a következő havi fordulónap után kerül sor. Kérjük vegye figyelembe, hogy az e-maileket a beérkezés másnapjától tekintjük kézbesítettnek.