Tranzakciók visszatérítése
A sikeresen zárult tranzakciók összegének visszatérítését a PayAdmin felületén kezdeményezheti a fizetési szolgáltatók felé. Fizetési szolgáltatótól függően részösszeg visszatérítésére is lehetőség nyílik (viszont egyes szolgáltatók csak a teljes összeget térítik vissza). A visszatérítés aktuális státuszát az R (refund) oszlopban tekintheti meg.
▶ Sikeresen lezárult tranzakció visszatérítéséhez végezze el a következő lépéseket a PayAdmin felületén:
Lépjen a Tranzakciók oldalra a felső menüsáv használatával.
Keresse meg a visszatérítendő tranzakciót (a Tranzakciók szűrése részben leírt módon).
Válassza ki a megfelelő PMGW Tranzakció azonosítót (a szűrési eredmények első oszlopában).
Kattintson a Visszatérítés gombra.
A következő képernyőn a tranzakció teljes visszatéríthető összege megjelenik az Összeg mezőben. Részösszeg visszatérítése esetén írja át ezt az összeget.
Kezdeményezze a visszatérítést a Mehet gomb segítségével.
Csak sikeresen lezárult tranzakciók összege téríthető vissza (nyitott vagy függőben lévő tranzakciók esetén ez az opció nem érhető el).
A fizetési szolgáltatók visszaigazolása csak a visszatérítési kérés feldolgozását jelzi, nem jelenti azt, hogy a vásárló már megkapta a visszatérített összeget.
Az összeg a visszatérítési igény leadása után 3-14 napon belül jelenik meg a vásárló számláján (vásárló bankjától függően).