Tranzakciók visszatérítése

A sikeresen zárult tranzakciók összegének visszatérítését a PayAdmin felületén kezdeményezheti a fizetési szolgáltatók felé. Fizetési szolgáltatótól függően részösszeg visszatérítésére is lehetőség nyílik (viszont egyes szolgáltatók csak a teljes összeget térítik vissza). A visszatérítés aktuális státuszát az R (refund) oszlopban tekintheti meg.

▶ Sikeresen lezárult tranzakció visszatérítéséhez végezze el a következő lépéseket a PayAdmin felületén:

  1. Lépjen a Tranzakciók oldalra a felső menüsáv használatával.

  2. Keresse meg a visszatérítendő tranzakciót (a Tranzakciók szűrése részben leírt módon).

  3. Válassza ki a megfelelő PMGW Tranzakció azonosítót (a szűrési eredmények első oszlopában).

  4. Kattintson a Visszatérítés gombra.

  5. A következő képernyőn a tranzakció teljes visszatéríthető összege megjelenik az Összeg mezőben. Részösszeg visszatérítése esetén írja át ezt az összeget.

  6. Kezdeményezze a visszatérítést a Mehet gomb segítségével.

Figyelem!

Csak sikeresen lezárult tranzakciók összege téríthető vissza (nyitott vagy függőben lévő tranzakciók esetén ez az opció nem érhető el).

A fizetési szolgáltatók visszaigazolása csak a visszatérítési kérés feldolgozását jelzi, nem jelenti azt, hogy a vásárló már megkapta a visszatérített összeget.


Az összeg a visszatérítési igény leadása után 3-14 napon belül jelenik meg a vásárló számláján (vásárló bankjától függően).