Bejelentkezés és jelszavak
Rendszerünk a szerződésben megadott üzleti kapcsolattartó e-mail cím(ek)re küldi ki a PayAdmin fiók létrehozásáról szóló értesítőt.
Az első bejelentkezéshez szükséges belépési adatokat ebben az értesítő üzenetben találja meg. Az értesítőben kiküldött jelszót az első bejelentkezés során meg kell változtatni.
Az új jelszó nem lehet azonos a korábbi jelszóval (legyen szó a kiküldött vagy már meglévő jelszó megváltoztatásáról vagy egy elfelejtett jelszó helyreállításáról).
Az új belépési jelszót minden esetben az alábbi feltételek alapján válassza ki:
- minimum 8 karakter hosszú
- tartalmaz nagybetűt
- tartalmaz kisbetűt
- tartalmaz számot
- tartalmaz legalább egy speciális karaktert (kivéve ezeket: & < > " ')
Bejelentkezés
A PayAdmin két különböző felületen érhető el (a belépés azonos módon történik mindkét esetben).
▶ Jelentkezzen be a kiválasztott PayAdmin admin ❗️"admin"-t kiszedném❗️ felületre a következő lépések segítségével:
- Látogasson el a kiválasztott PayAdmin felületre: PayAdmin (TESZT) vagy PayAdmin (ÉLES)
- Írja be az e-mail címét, majd adja meg jelszavát.
- Jelentkezzen be a BELÉPÉS gomb segítségével.
Biztonsági okokból egy felhasználó egyszerre csak egy eszközről lehet bejelentkezve a PayAdmin felületére. Továbbá 6 sikertelen bejelentkezési kísérlet után rendszerünk ideiglenesen szünetelteti a bejelentkezést az adott fiókba. Amennyiben elfelejtette jelszavát kérjen jelszóemlékeztető emailt.
Elfelejtett jelszó
Elfelejtett jelszó esetén a bejelentkezési képernyőn kérhet új jelszót. Rendszerünk ezután jelszó-visszaállító üzenetet küld a megadott e-mail címre, ennek segítségével adhatja meg az új jelszót.
▶ Új jelszó beállításához (elfelejtett jelszó esetén) végezze el a következő lépéseket a PayAdmin felületén:
- A belépési képernyőn válassza ki az Elfelejtett jelszó? opciót.
- Adja meg a PayAdmin fiókhoz regisztrált e-mail címét és kattintson az ÚJ JELSZÓ KÉRÉSE gombra.
- Nyissa meg e-mail fiókját és kattintson a PayAdmin által küldött jelszó-visszaállító hivatkozásra.
- Adja meg új jelszavát az Új jelszó mezőben, majd adja meg jelszavát ismét Az új jelszó megerősítése mezőben is.
- Mentse el új jelszavát az ÚJ JELSZÓ MENTÉSE gombbal.
Ellenőrizze a levélszemét (spam) mappát is ha nem látja a jelszó-visszaállító üzenetet. Ha az üzenet nem érkezik meg, ismételje meg az 1-3 lépéseket. Amennyiben több jelszó-visszaállító üzenet érkezett, használja a legutóbbi üzenetben található jelszó-visszaállító hivatkozást.
Jelszó módosítása
A fiókhoz tartozó jelszó bármikor tetszőlegesen módosítható. A jelszót csak az adott fiók tulajdonosa módosíthatja, a jelszavak központi kezelésére nincs lehetőség (az Üzleti kapcsolattartó vagy a megbízottja(i) által).
▶ Jelszó módosításához végezze el a következő lépéseket a PayAdmin felületén:
Lépjen az Jelszó módosítása oldalra a felső menüsávban.
Adja meg a jelenlegi jelszót a Jelenlegi jelszó mezőben.
Adja meg az új jelszót az Új jelszó mezőben.
Erősítse meg az új jelszót az Új jelszó megerősítése mezőben.
Mentse el új jelszavát az Mentés gomb segítségével.