Logok és az erős ügyfélhitelesítési (SCA) adatok megtekintése
Rendszerünk minden minden egyes tranzakció során elmenti az adott tranzakcióhoz tartozó részletes adatokat, amelyek utólag is megtekinthetők. Ezeket az adatokat két csoportra bonthatjuk:
logok
erős ügyfélhitelesítés (SCA) adatok
Logok
A logok a tranzakcióhoz tartozó informatikai műveletek naplói. Időrendbe szedve tartalmazzák, hogy milyen folyamatok zajlottak le a fizetés során és, hogy azok milyen eredménnyel zárultak.
A logokat a következő módon tekintheti meg:
❗️ide is kéne szerintem, hogy hogyan tud rászürni egy adott tr-re❗️
a PayAdmin oldal tetején válassza ki a Tranzakciók felületet
a Tranzakciók felületen (az első oszlopban) kattintson az adott PMGW tranzakció azonosítóra
a lenyíló mező alján, a Tranzakciós logok megtekintése» részre kattintva tekintheti meg az adott tranzakcióhoz tartozó logokat
A logok jellemzően angol nyelvű szövegeket és kódrészleteket tartmaznak, értelmezésükhöz informatikai jártasság szükséges.
Erős ügyfélhitelesítés (SCA) adatok
Az erős ügyfélhitelesítés (SCA) adatok a vásárló személyes adatai illetve a vásárlás során használt eszköz adatai, melyeket a fizetés során ment le rendszerünk. Ezeket az adatokat a kártyacsalások megelőzése érdekében gyűjtjük össze minden egyes tranzakció alkalmával.
Az SCA adatokat a következő módon tekintheti meg:
❗️ide is kéne szerintem, hogy hogyan tud rászürni egy adott tr-re❗️
a PayAdmin oldal tetején válassza ki a Tranzakciók felületet
a Tranzakciók felületen (az első oszlopban) kattintson az adott PMGW tranzakció azonosítóra
a lenyíló mező alján, a Vásárlói adatok megtekintése» részre kattintva tekintheti meg az adott tranzakcióhoz tartozó SCA adatokat
Az erős ügyfélhitelesítésről (SCA) a következő oldalon olvashat részletes információkat:
Erős ügyfélhitelesítés (SCA) ❗️nem jó a link❗️
A vásárlót kötelező tájékoztatni az adatok összegyűjtéséről, erről a következő hivatkozáson olvashat:
Honlaptaralmi követelmények teljesítése ❗️nem jó a link❗️
Adatvédelmi okokból az SCA adatokat a tranzakció lezárását követő 2 munkanapon belül töröljük rendszerünkből.